Serwis iPhone’a ma wiele zalet, ale także kilka wad.
Zaletą jest to, że ten gadżet umożliwia pozostawanie w kontakcie z innymi, nawet gdy jesteś w ruchu. Pozwala na pozostawanie w kontakcie z rodziną, przyjaciółmi lub współpracownikami, gdziekolwiek się znajdują. Innymi słowy, iPhone to świetna inwestycja. Wadą jest to, że ten rodzaj telefonu też może być drogi, zwłaszcza jeśli trzeba go używać przez długi czas. Możesz kupić nowy, zawrzeć umowę lub sprzedać stary.
Zanim jednak zdecydujesz się skorzystać z tej opcji, dobrze byłoby sprawdzić, czy potrzebujesz umowy serwisowej iPhone’a lub zepsutego telefonu od Apple. Jeśli masz iPhone’a, wiesz, jak kosztowna może być naprawa uszkodzonych telefonów. Niektórym osobom może być trudno zrozumieć, jak drogie może być, zwłaszcza jeśli właśnie kupili ten najnowszy i najlepszy gadżet. Jeśli jednak jesteś jednym z nich, możesz przynajmniej skorzystać z poniższych wskazówek, aby uzyskać pomoc dotyczącą zepsutego iPhone’a.
Masz dwie opcje, jeśli chcesz uzyskać pomoc dotyczącą zepsutego iPhone’a. Jedną z opcji jest zabranie telefonu do Apple w celu wymiany gwarancji. Drugim jest zabranie zepsutego telefonu do centrum serwisowego iPhone’a. Punkty napraw iPhone’a albo wymieni telefon na nowy, albo naliczą opłatę za jego naprawę. Różnica między tymi dwiema opcjami jest ogromna.
Proces wymiany telefonu na nowy rozpoczyna się od momentu włączenia. Jeśli masz gwarancję, nie możesz tego zrobić. Możesz to zrobić tylko wtedy, gdy korzystałeś z telefonu przez określony czas w okresie gwarancyjnym. W przypadku użytkowników https://serwisproduktowapple.pl/SerwisiPhone/8/wymiana-szybki-iphonew Ameryce ustawa o ochronie konsumentów uprawnia konsumenta do otrzymania określonej kwoty pieniędzy za przypadkowe uszkodzenie iPhone’a.
Jeśli Twój uszkodzony iPhone jest objęty gwarancją, możesz łatwo uzyskać pomoc dla swojego iPhone’a w krótkim czasie. Jednak w niektórych przypadkach, takich jak naprawy iPhone’a z powodu przypadkowego uszkodzenia lub zalania, firma Apple nie zwróci kosztów naprawy. W przypadku napraw telefonu w ramach gwarancji klient powinien skontaktować się z Apple przez sam telefon. Powinieneś to zrobić najwcześniej i uzyskać niezbędne wsparcie. Okres gwarancji wynosi zwykle 90 dni, ale można go przedłużyć zgodnie ze swoimi wymaganiami.
Nawet jeśli Twój iPhone jest objęty gwarancją, możesz nie być w stanie samodzielnie rozwiązać niektórych problemów ze sprzętem. W takich przypadkach najlepszą opcją dla Ciebie będą centra serwisowe iPhone’a. Takie centra serwisowe wykonają naprawę bezpłatnie lub pobierają niewielką opłatę. Podobnie w przypadku problemów z ekranem, problemami z aparatem czy problemami ze stacją ładującą, klient będzie musiał skontaktować się bezpośrednio z Apple.
Jeśli problem jest poważny, możliwe jest wysłanie iPhone’a z powrotem do Apple w celu naprawy lub wymiany. Jednak gwarancja będzie nadal obowiązywać, nawet jeśli telefon zostanie wymieniony. Istnieje również wiele firm zewnętrznych, które oferują usługi naprawy lub wymiany iPhone’a. Jednak jakość takich usług może się różnić w zależności od firmy. Na przykład firmy produkujące telefony iPhone mogą oferować lepszą gwarancję niż inne.
Warto zadbać o to, aby firma zajmująca się serwisem lub wymianą iPhone’a oferowała dobry serwis posprzedażowy. W przypadku takiej awarii gwarancja może zostać anulowana. Prawo konsumenckie zapewni konsumentowi pewną ochronę również w takich okolicznościach. Więcej informacji na temat naprawy iPhone’a i serwisu baterii można znaleźć w witrynie Consumer Reports, gdzie można znaleźć wiele raportów konsumenckich dotyczących różnych firm i ich produktów.